תשובות לשאלות אלו נלמדו במפגש הרביעי בקורס שעסק בסכסוך הישראלי- פלסטיני בזירה התקשורתית. מנכ"ל היוזמה, גדי בלטיאנסקי, העביר הרצאה על מקומה של התקשורת בסכסוך וסיפר למשתתפים על הספינים ועל מאחורי הקלעים של הפוליטיקה.
סני ארזי (פרוייקט 61), העביר למשתתפים סדנת בנושא קמפיינים. באמצעות בחינה של הצלחות וכישלונות של קמפיינים פוליטיים מהעשורים האחרונים, הוא נתן למשתתפים את הכלים להעברת מסרים שעובדים בניו מדיה.
הקורס מתקיים בסיוע אמריקאי, באמצעות סוכנות ארה"ב לפיתוח בינלאומי.